Masz pytania związane z naszym Portalem?

Jesteśmy tutaj, aby pomóc Ci rozpocząć korzystanie z naszych usług.

Zapoznaj się naszym działem Pomocy – listą najczęstszych pytań oraz odpowiedziami na nie, dotyczących funkcjonowania naszego portalu. Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Skontaktuj się z nami.

Dla kogo jest portal “Czilaut.pl”?

Nasz portal będzie odpowiedni:

  • dla osób w podróży, poszukujących ofert noclegowych, wycieczkowych, atrakcji oraz ciekawych miejsc wartych odwiedzenia. Listę wszystkich ofert znajdziesz w zakładce “Oferty“, którą możesz filtrować m.in. po lokalizacji i kategorii, a za pomocą funkcji: “Dodaj Prośbę” możesz publikować zapytania o ofertę np. o poszukiwaniu noclegu.
  • właścicieli, gospodarzy i managerów wszelkiego typu obiektów turystycznych: hoteli, noclegów, atrakcji, obiektów gastronomicznych, rekreacyjnych i sportowych, a także oferujących usługi dla turystów w Polsce i na świecie.
  • biur podróży i agencji turystycznych organizujących wyjazdy i wycieczki zarówno w Polsce, jak i zagranicą.

Jakie są benefity z korzystania z portalu?

O korzyściach wynikających z korzystania z naszego portalu dowiesz się na stronie temu poświęconej pt.: “Czym jest Czilaut.pl“?

Czy rejestracja jest konieczna?

Rejestracja jest wymagana dla:

  • właścicieli wszelkiego rodzaju obiektów, atrakcji i usług dla turystów, którzy chcą zamieścić swoją ofertę na naszym portalu,
  • poszukiwaczy ofert turystycznych (noclegów, atrakcji, wycieczek itd.), którzy chcą skontaktować się z właścicielem interesującego ich obiektu lub oferty poprzez nasz portal. Jeśli nie chcesz się rejestrować, możesz kontaktować się z gospodarzami bezpośrednio na dane kontaktowe podane w ich ogłoszeniach.

Jak mogę zarejestrować konto?

Wybierz z górnego menu przycisk “Zaloguj się”, następnie przełącz się na formularz “Rejestracja” i postępuj zgodnie z instrukcjami. Na koniec aktywuj swoje konto klikając w link otrzymany na adres email podany podczas rejestracji. Po zarejestrowaniu się, skonfiguruj na koncie swój profil. Rejestracja konta jest bezpłatna.

Jakie opłaty ponosi gospodarz obiektu na portalu?

Pobieramy opłaty jedynie za publikację (wyświetlanie) i promowanie ogłoszenia “Premium” z ofertą dla turystów, np. noclegową. Nie pobieramy żadnych opłat dodatkowych, zaliczek ani prowizji od rezerwacji obiektu.

Dodając obiekt można dokonać wyboru, czy ma być on dodany w ramach pakietu podstawowego (bezpłatnego), czy płatnego pakietu Premium (ogłoszenia promowanego na listach ogłoszeń).

Aktualnie właściciel obiektu może dodać u nas swoją ofertę całkowicie bezpłatnie na czas nieokreślony wybierając pakiet bezpłatny.

Jakie pakiety ofert są dostępne?

Listę aktualnie dostępnych pakietów promocji obiektów znajdziesz na tej stronie (kliknij link).

Jak mogę dodać swój profil publiczny?

Na Czilaut każdy ogłoszeniodawca z aktywnymi ogłoszeniami posiada własną podstronę Gospodarza – wizytówkę z informacjami o jego działalności i listą dodanych ogłoszeń-ofert. Konfiguracja profilu jest wymagana podczas dodania pierwszej oferty w naszym portalu. Ekran konfiguracji profilu ogłoszeniodawcy pojawi się po naciśnięciu “Dodaj ofertę”, jeżeli jeszcze nie stworzyłeś swojego profilu oferenta. Na wyświetlonym formularzu konfiguracji profilu podaj przynajmniej informacje wymagane o Twojej działalności oraz (opcjonalnie) swoje zdjęcie, awatar lub zdjęcie Twojego obiektu, które będzie wyświetlane jako miniatura na Twojej własnej stronie na Czilaut. Twoja strona wyświetlana będzie m.in. po kliknięciu Twojej nazwy na stronie aktywnego ogłoszenia z ofertą.

Gdzie będzie widoczny mój profil?

Na naszej stronie publiczne są tylko profile użytkowników, którzy posiadają aktywne ogłoszenie w serwisie Czilaut. Informacje o użytkowniku widoczne są na stronie ogłoszenia oraz podstronie z profilem. Na stronie Twojego profilu będą widoczne informacje, które podałeś podczas konfiguracji swojego profilu oferenta.

Jakie ogłoszenia można publikować?

Na Czilaut możesz dodawać wszelkie ogłoszenia i zapytania związane z kategorią turystyki w Polsce i zagranicą m.in. dot.: noclegów, atrakcji lub usług turystycznych, restauracji, wycieczek i innych. Umożliwiamy dodanie oferty wyjazdów i obiektów znajdujących się również zagranicą w dowolnym kraju na świecie – pod warunkiem, że posiadasz polski numer telefonu (+48),

Czy ogłoszenia są weryfikowane?

Każde nowe ogłoszenie z ofertą na Czilaut.pl jest sprawdzane pod względem zgodności z Regulaminem naszego portalu. Ogłoszenia naruszające nasz Regulamin nie będą dopuszczone do publikacji. Natomiast dane osobowe i kontaktowe ogłoszeniodawców nie są weryfikowane. Nie sprawdzamy także zapytań o oferty publikowane w naszym Serwisie.

Jak mogę zgłosić podejrzane ogłoszenie?

Ogłoszenie budzące Twoją wątpliwość możesz nam przesłać do ponownej weryfikacji. W tym celu wyślij nam link do tego ogłoszenia oraz informację, dlaczego według Ciebie powinniśmy je sprawdzić, na email: kontakt@czilaut.pl lub poprzez formularz “Zgłoś ogłoszenie” widoczny na stronie tego ogłoszenia.

Jak mogę skontaktować się z ogłoszeniodawcą?

Możesz kontaktować się z nim bezpośrednio na dane kontaktowe podane w jego ogłoszeniu lub poprzez wewnętrzny formularz kontaktowy klikając przycisk: “Odpowiedź na Ogłoszenie” (wymaga zalogowania się na konto).

Czy dodanie ogłoszenia jest płatne?

W naszym portalu możesz publikować dwa typy ogłoszeń:

  1. ze swoją ofertą np. noclegową, usługami dla turystów – płatne są tylko promowane ogłoszenia “Premium” Gospodarzy: ceny oraz dostępne warianty ogłoszeń znajdziesz w naszym cenniku pakietów. Szczegółową instrukcję publikacji ogłoszeń znajdziesz na stronie “Jak dodać ofertę“.
  2. zapytanie o ofertę np. o poszukiwaniu noclegu – tego typu ogłoszenia o poszukiwaniu usług turystycznych możesz u nas publikować bez limitu i całkowicie bezpłatnie. Prosimy Gospodarzy o nie umieszczanie swoich ofert w tej kategorii, ponieważ służy ona wyłącznie dla użytkowników poszukujących noclegów.

Jak dodać zapytanie o ofertę?

Jeżeli poszukujesz oferty usług turystycznych: np. szukasz noclegu, wybierz z górnego menu “Dodaj Prośbę” (w wersji mobilnej będzie to ikona dokumentu widoczna w prawnym górnym rogu ekranu). Następnie opisz czego szukasz oraz swoje wymagania i prześlij zapytanie. Będzie ono widoczne na liście zapytań.

Kto może wysyłać oferty na zapytania?

Oferty na zapytania o ofertę mogą wysyłać wyłącznie aktywni ogłoszeniodawcy: “oferenci”, czyli użytkownicy posiadający aktywne co najmniej jedno ogłoszenie z ofertą dla turystów np. noclegową. Jeżeli chcesz do nich dołączyć, dodaj swoje usługi lub obiekt turystyczny przyciskiem “Dodaj ofertę”.

Gdzie znajdę swoje aktywne pakiety ofert?

Swoje aktywne i niewykorzystane w pełni pakiety ogłoszeń ofertowych znajdziesz po zalogowaniu na swoje konto w zakładce “Pakiety”.

Co się stanie, jeśli wykorzystam mój pakiet lub wygaśnie jego termin?

Jeżeli wygaśnie Twój pakiet, wszystkie dodane oferty również wygasną, ale będziesz mieć możliwość ich odnowienia, kupując kolejny pakiet. W przypadku wykorzystania limitu ogłoszeń w ramach pakietu lub wygaśnięcia terminu ważności pakietu, podczas próby opublikowania nowego ogłoszenia z ofertą lub wznowienia wygasłego ogłoszenia, pojawi się lista dostępnych pakietów ogłoszeń do wyboru. W celu dodania oferty, wybierz i opłać wybrany pakiet.

Czy pakiety ogłoszeń są automatycznie odnawiane?

Nie, pakiety ogłoszeń wygasają automatycznie po upływie okresu ważności przypisanego do danego pakietu. Okres ważności pakietów widoczny jest w cenniku oraz na stronie zakupu pakietu. Wszystkie ogłoszenia dodane w ramach pakietu wygasną również samoistnie po zakończeniu daty ważności pakietu. W celu ponownego dodania ogłoszeń wykup odpowiedni pakiet i aktywuj je ponownie lub dodaj nowe ogłoszenia.

Jak mogę edytować swoje ogłoszenie-ofertę?

Ogłoszenie możesz edytować, usunąć i wyłączyć po zalogowaniu na konto, wybierając zakładkę “Ogłoszenia“, klikając w tytuł ogłoszenia – pojawi się ekran edycji ogłoszenia, na którym możesz je modyfikować, ukryć, jak i trwale usunąć.

Jak mogę wznowić zakończone ogłoszenie-ofertę?

Na swoim koncie wybierz w menu: “Ogłoszenia“, na liście swoich ogłoszeń kliknij tytuł tego ogłoszenia, a następnie przycisk: “Odnów ogłoszenie”. Na kolejnym ekranie wybierz odpowiedni pakiet i opłać go. Ogłoszenie będzie ponownie widoczne na naszej stronie po zaksięgowaniu płatności na naszym koncie rozliczeniowym w PayU. Otrzymasz od nas na email potwierdzenie zrealizowania Twojego zamówienia.

Jak moja oferta może uzyskać oznaczenie “zweryfikowanej”?

Oznaczenie oferty zweryfikowanej nadajemy obiektom, których właściciele z własnej inicjatywy poddali się weryfikacji danych podanych w ogłoszeniu oraz prawa własności do oferowanego obiektu. Aby dowiedzieć się więcej, skontaktuj się z nami.

Jak mogę otrzymać fakturę na firmę za zakup ogłoszenia?

Fakturę wystawiamy w formacie PDF i przesyłamy ją automatycznie na email po zaksięgowaniu płatności za dodanie ogłoszenia na naszym koncie rozliczeniowym w serwisie płatności PayU. W celu jej otrzymania, podaj prawidłowe dane firmowe na formularzu zamówienia, widocznym przed dokonaniem płatności.

Jak mogę kupić promowanie ogłoszenia-oferty?

Promowania ogłoszeń w serwisie Czialut.pl nie można dokupić osobno – możliwe jest ono tylko w wybranych pakietach i jest automatycznie aktywowane wraz z dodaniem ogłoszenia w naszym serwisie i ważne do czasu zakończenia jego publikacji. Polega ono wyróżnieniu ogłoszenia kolorową ramką oraz wyświetlaniu go na listach ogłoszeń (z wyjątkiem strony głównej) oraz wynikach wyszukiwania powyżej ogłoszeń niepromowanych.

Jak mogę włączyć tłumaczenie strony na inny język?

Nasz portal wyposażony jest w mechanizm automatycznie tłumaczący wszystkie strony portalu na język obcy wybrany z dostępnych popularnych języków (np. Angielski, Niemiecki, Ukraiński), w tym również treści ogłoszeń. Domyślnym językiem jest polski – w celu zmiany języka treści, w stopce serwisu w polu “Wybierz język” wybierz z listy odpowiedni język, a strony zostaną natychmiast przetłumaczone.

Jak mogę usunąć swoje konto?

W celu usunięcia konta z naszego portalu zaloguj się na nie, wybierz zakładkę “Ustawienia“, następnie przycisk “Usuń konto” i wpisz swoje hasło. Konto zostanie skasowane w przypadku podania poprawnego hasła. Jeśli nie pamiętasz swoich danych do logowania, skorzystaj najpierw z opcji “Nie pamiętam hasła” widocznej na formularzu logowania. Pamiętaj, że usunięcie konta jest czynnością nieodwracalną.

Chce dodać wycieczkę, ale brakuje kraju na liście?

W tej sytuacji napisz do nas – zobaczymy co da się z tym zrobić 🙂

Zaloguj się

Zarejestruj się

Reset hasła

Wpisz nazwę użytkownika lub adres e-mail, a otrzymasz e-mail z odnośnikiem do ustawienia nowego hasła.